Live your Dream life

23 March 2016

Žao mi je što tehnologija nije još toliko napredovala da vam mogu namirisati ovu blog stranicu pa da sami osjetite miris ovog parfema,do tada ja cu se potruditi da vam prenesem svoje mišljenje.

Avon Dream miris sadrži mirisne note šljive i roze ruže.
Ruža kao što i očekujete daje bogat miris a šljiva daje mirisu egzotičnost.






(ova fotka je s neta,moje fotke parfema su uništene tako da ih vise nemam,ali cisto da vidite kako izgleda)
 






Kao što možete vidjeti bočica je malo savršenstvo.Izduženi oblik sa dijamantom na vrhu.Meni služi i kao dekoracija na noćnom ormaricu.Ambalaža izgleda jako nevino ali sam miris nije takav,postojan je i jak (nije težak) za razliku od drugih cvjetnih mirisa koje sam imala priliku osjetiti.

Na poklon dobijete losion i sprej za tijelo.
Losion najviše koristim,koža ostaje baršunasta i nenametljivo mirisna.




No comments:

Post a Comment

Blog design by Filipa • you are the poet