Avon review

20 June 2015

Prije par dana na vrata mi je došao moj prvi Avonom make-up poklon,tri poklona! :) Istina,malo sam se pogubila tražeći na netu kako se to radi recenzija beauty proizvoda,i šta ja tu imam da pišem kad postoje beauty blogeri,pa ja se čak i ne šminkam tako često! Međutim shvatam da ima još ljudi kao što sam ja,koji se ne razumiju u kozmetiku toliko ali ipak se ponekad vole našminkati,uopstalom znam reći da li mi neki proizvod odgovara ili ne.

Ovaj slatki poštar mi je donio poklone :)


Proizvodi koje sam dobila su:


Krenut ću od onog sto mi se najviše sviđa a to je Avon ruz Luxe u boji Berry Tint.




Avon kao da je znao da mi je ovakav ruž trebao! Divan je,mirie na fru fru bonbone,mekan je na usnama i nije jako pigmentiran,baš ono sto mi je trebalo za svaki dan.Dizajn je zanimljiv što meni uvijek privlači paznju.Jedina mana koju sam ja do sad primjetila je to što ne ostaje dugo na usnama,moram ga cesto ponovo nanositi.

Drugi proizvod koji sam dobila su Avon bronzing pearls.




Bronzing pearls nisam imala priliku koristi,samo sam je jednom nanijela da vidim kakav je pigmnet.Lagane su na licu i imaju lijepu rozu nijansu.Mislim da ga neću tako često koristiti jer više volim matt proizvode,a ove perlice imaju malo sjaja.Meni će odgovarati za neke večernje varijante.

I konačno treći proizvod:







Ovo je proizvod koji će mi jako dobro doći za neke svečanije prilike,ili izlazke navečer (kad imam živaca da se sminkam :D ). Obzirom da nemam živaca da nanosim klasični tuš i ne mogu da podnesem to sto mi linije nisu iste na oba oka,olovku je mnogo lakše koristiti.







No comments:

Post a Comment

Blog design by Filipa • you are the poet