My first runway

22 November 2014

 Sinoć u SCC-u održana modna revija Milana Senića,Ljiljane Majkić i SHE:YOU. Ja sam nosila Milanovu reviju i zahvalna sam mu na prilici koju mi je pružio <3
Nisam mnogo fotkala,bila je mnogo nervoze,mnogo čekanja,ali se sve isplatilo. Nadam se da ste bili sinoć i podržali ovu super stvar.
Ovako sam ja to doživjela :D



 Nervoza na samom početku 11:00h



 Čekanje na red :(



Relaxing with Ellen Degeneres.


Konačno jaaaa 


Isfenirana,ispeglana našminkana.. 14:00



Ipak rezanje siski,pa ponovo sminka :huuh:



Here I come,here I go juhuuu :D 20:20



Stav! :P


Defile,odlična ekipa!


ii još malo...

Moram da se zahvalim En studiu na SAVRŠENOJ kosi :D 


Dizajner.Čestitke :) 

Naravno čestitke i Ljlijani Majkić i SHE:YOU :





1 comment:

  1. Cekanje dodje kao najgori dio, bar meni, ubijas se citav dan za 10 minuta :D
    but you were fabulous♡♡♡

    ReplyDelete

Blog design by Filipa • you are the poet