Facebook fashion

24 July 2013

   Listam fb naslovnicu i primjecujem da imam jako kreativne i odlicno obucene virtuelne prijatelje. Onda se bacim u kratko istrazivanje i spremim nekoliko fotografija. Mislim da zasluzuju da im posvetim jedan post jer sam ponosna :D  Nisam ih pitala za odobrenje,nadam se da se nece ljutiti. :3

Pratite fb stranicu Hena


Amra (:


Berina :) 




Dzenita (:



Hakija :) 




Ismir (:




Jasmina :)



Ines (:


Jonathan :D



































                                                                     Luna :)


Marijana :)



Mirna (:


Sabina :)


Selma (:




11 comments:

  1. nice selection...I like the first one

    ReplyDelete
  2. Amricu znam a i ostale su super:)

    xox

    ajnira.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super ideja i post..Selma mi je prelijepa ali i ostala ekipa,svako na svoj nacin poseban :)

    ReplyDelete
  4. Uuuuu, imaš divno stilizovane prijatelje :D

    ReplyDelete
  5. Luna i Selma *-* svaka cast djevojkama imaju odlican stil!

    ReplyDelete
  6. obozavam ovakve postove! svi su mi super :)



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. berina mi je obicno obucena, ne uklapa mi se slika u neki posebno modni fazon, ne bi je stavila na ovu listu.

    ReplyDelete
  8. Berina je je jako kreativna i jednostavno je morala na listu :) Hvala vam :)

    ReplyDelete
  9. Super ekipica, kao što Semra kaže svako je za sebe poseban :)

    ReplyDelete

Blog design by Filipa • you are the poet