Alter ego spring

01 March 2013

  Lijepo vrijeme! Konacno da osjetim blago przenje sunca na licu, konacno da izadem iz voljenih martinki i velikog dzubretarca! Falilo mi je sunca ljudi. Nadam se da nece vec sutra pasti snijeg.. Ovih dana sam se divila kolekciji D&G a ko ne bi? Ono je jednostavno savrseno i ne zelim rijecima da pokvarim tu ljepotu.
  U ovom postu cu vam pokazati mene punu boja, sto je jako iznenadujuce, svi su me pitali sta se desava sa mnom i odakle meni boje ali eto, bila sam hepi i tako se i obukla.. Pokazat cu vam jos jednu curu kojoj sve super stoji. Mislim kad bi obukla papirnu vrecu bila bi odlicna,nije ona Karlova ljubimica bez razloga. Ovaj post i Alexu poklanjam jednoj mojoj djevojcici koja ju voli i ima gripu.









Fotografi moji, Ines, Mahir :D








Alex and Cara 






4 comments:

  1. super si mi u bojama, to ti je sigurno doslo zbog dugo ocekivanog sunca ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Divan mint dzemper sa divnim salom.Svidja mi se kombinacija jer je tako oldish!!
    Hvala na komentaru!!
    Pratim te!!

    http://tatjanataktata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hena izgledas prekrasno. :) Ako te put nekada donese u Tuzlu, javi se, voljela bih da te fotografišem. Lijep pozdrav.

    ReplyDelete

Blog design by Filipa • you are the poet